onsdag, Matheo-dag!

Hejsansvejsan, igår gick jag till centrum tsm med Amanda vid 11 tiden för att möta Jessica och Fläskiga Buddha! Vi satte oss med en varsin cola på en gräsplätt och snackade skit i ca 2 timmar innan vi gick hem till mig (Amanda gick till Korven) Vi gick bara hem till mig för att lämna lite skit och ta en varsin macka sen gick vi och mötte Amanda och Korven. Vi gick och badade med hundarna och de va inget för mig, de va mygg och äckliga kryp och man blev blöt och luktade hund menmen. Bjöd Amanda och Räkan på middag igår och de va trevligt, vi pimplade lite vin och käkade. Robin kom hem vid 9 tiden och då kollade vi på film och tokdäcka i sängen strax efter 12.
Idag vaknade jag innan 7 av att jag svettats ihjäl, gick upp strax efter 7 för att inte dö, hur fan kan de vara så jävla varmt? Vill gärna ha en ac. Snart kommer nog Amanda hit och då ska vi gå till pappa för att spendera dagen med lillebror. Nej nu ska jag ringa Amanda så hejsevejs!

Lillebror för lite mer än ett år sen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0