Sommarlov imorrn!

Har verkligen ingen lust att blogga så mkt när solen skiner så jag passar på nu när de inte är speceillt fint väder!
I tisdags så gick Amanda, Korven, Jag och Diselfisel och badade och de va inte speceillt varmt faktiskt, men doppade mig upp till halsen iallafall. Igår satt vi här hos mig och chillade och dom hade med sig Disel och Blazie (hundarna) så de är hundhår överallt, måste städa! Idag va tanken att vi skulle bada men nej de går inte för de är knappt sol förfan, massa moln överallt.

Imorrn vankas de sommarlov, klippa Nadja och troligtvis Malin kansk Marcus och sen på kvällen blire grilla med Baby, Jesscia och Nicklas blir säkert en och annan piggelindrink, ska försöka ta lite kort på kvällen så jag har nått att lägga upp! Nej nu ska jag lyssna på musik och sätta mig i värmen (utan sol) och chilla.


Vi ses den 9 sep älsklingpälskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0