Trött på vädret

Just nu är jag riktigt jävla less på de här vädret? De är ju inte kul att de regnar typ 24 timmar om dygnet.
Idag när jag mötte Jessica så följde jag med henne till Nadja och drack skitgod varm choklad medans dom drack äckligt kaffe och helt plötsligt va jag ju tvungen att gå för att Robin skulle plocka upp mig för vi skulle ju vaccinera Alfons. De gick fort och smärtfritt och Alfons njöt typ? Han är efterbliven min plutt. När vi kom hem så skulle Robin duscha bilket gjorde mig glad för då visste jag att de va sovdags för mig i soffan, så jag tog med mig Alfons, satte på tvn och slänge mig i soffan och vi somnade båda två rätt omgående, så skönt! Usch för att gå upp kl 7 när man har sommarlov och de är pissväder. Nu sitter Robin och spelar och jag har ingenting att göra så ska nog gå och läsa min bok.
Imorrn blir de även tattueringsdags för min del! Nicklas är så snäll och ska göra min syskontattuering och han vill ha en öl fört, helt bäst?! För han är duktig. Sen i aug/sept ska en annan Niklas tattuera mig och de längtar jag till, måste ju ha den innan 9 sept då jag ska kolla på håkan (de är en håkan text jag ska göra). Tackåhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0