arg oxh deppug dag.

Idag har jag en sån här riktigt dålig dag när allt känns fel. Har varit i skolan till tio i ett för att Heidi inte va i skolan idag. När jag kom hem mötte Amanda mig och vi gick hem till mig en snabbis och sen till henne där Robin kom och hamtade mig sen så åkte vi hem till pappa. Vi kom hem vid åtta och jag har kollat på tv själv kan man säga...inte de roligaste kanske men vad gör man när ingen. Vill umgås med mig. Blir vara så ledsen på vissa personer som säger en sak och gör en annan, hatar att de finns så många lögner och så många sim har mig som en extra person när Amanda inte är tillgänglig...jag är inte amanda och kommer aldrig bli de heller och jag vet inte vad hon gör och är 24 timmar om dygnet. Och att vissa inte kan lyssna och ta till sig saker fast han/hon vet att jag faktiskt blir sårad. Känner just nu för att bryta kontakten med allt och alla och flytta ut i skogen så slipper man allt.

Kommentarer
Postat av: Världens tjockaste och bästa Malin :)

Skruttgull! Jag vill va med dig, du kan ju alltid komma hem till mig när alla är dumma! Puss

2011-10-14 @ 09:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0