Blev de bättre för att jag visade mig stark?

Just nu verkar allt gå bättre, framåt...jag visade mig stark och då förstod du att jag menar faktiskt allvar den här gången, iallafall igår och jag hoppas du förstår de framöver också för jag pallar inte mer. Jag hade min ledsna deppdag i söndags och de räckte gott och väl för att jag ska behöva visa mig stark, känna mig stark! Vill inte spilla några tårar, antingen är de vi eller inte, om inte så vill du inte så kan jag inte tvinga tbx dig med mina tårar så ja, jag är stolt över mig själv!


Ja okej, jag saknar mitt blonda hår lite!

Såhär såg jag ut efter färgning ett! hahah fula jävle alltså. har dock ingen bild på datorn hur jag ser ut nu men ska bli svart och förhoppningsvis köpa löshår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0