Bra onsdag.

Idag gick jag upp vid 7 tiden då Amanda kom hit för att följa med mig på drop in på vårdcentralen för att äntligen få migräntabletter vilket jag också fick, så jävla skönt och ett till läkarintyg som Linnea (fröken) kan stoppa upp i arslet för att hon verkar tappa bort dom. Efter de så fick vi fika av mamma och chillade lite med henne och hennes kompis. När vi kom hem så käkade vi lunch och kollade på värsta pojkväns akadamin (?) asbra va de.
Greven ringde mig idag och nu blir de träning vid 8 tiden för mig och Greven, innebandy 4 lajf! Äntligen en träning till efter ett års om inte mer uppehåll, sist pajjade meniskeln. nej nu har jag inte tid herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0