Ensam inatt.

Nu har Robin åkt iväg för att jobba natt så får spendera min kväll ensam, inte de roligaste som finns speciellt inte när jag är mörkrädd och rädd för the grudge-pojken! Men jag överlever nog, kanske inte blir någon tattuering längre heller och jag är ledsen i ögat...Amanda hade inte råd nu så jag väntar spänd på ett svar av Robin om jag får låna en 500 till måndag! Om inte så blir jag ledsen för nu har jag väntat på att få göra den sen jag gick på iv vilket är 4 år sedan. Menmen what to do? Jag skiter ju inte direkt ut pengar. Men hoppashoppashoppas.












Min finfinfina klänning och världens finaste ljuslykta.

Kommentarer
Postat av: bea

va fina :D

2011-10-26 @ 08:48:42
URL: http://beatriice.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0