hatar ensamma kvällar.

Dagen började med att klä på sig och gå till vivo för att möta Amanda och handla lite sen följde hon med hem hit, käkade frulle och jag duschade sen kom även Greven hit. Vi har inte gjort så mkt alls mest chillat och snackat massa skit, Amanda åkte hem vid 4 kanske då kollade jag och greven på Värsta pojkvän akadamin och de är så bra! Vid 6 tiden gick jag med Greven till bussen för då skulle hon hem.

Den här kvällen har sugit åsnesnopp, Robin kom hem från sin bror så åkte vi och köpte pizza och godis och åkte hem för att titta på idol. Robin tittade inte ens och somnade strax efteråt och ligger nu i sängen och sover så jag har spenderat min kväll precis som alla andra när jag inte är ute och super helt ensam och de suger.


Året va 2007, Greven, jag och mandy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0