hem till pappa igen.

Nu ska jag flytta hem till pappa igen, får inte vara kvar här för att han inte har råd..de är iallafall vad han säger. Jag tror inte på de, de känns som en lam ursäkt för att göra slut, de gör så ont att lämna allt och försöka gå vidare. Jag vet att dehär inte kommer hålla, inte länge alls. Han kommer tycka att de är skönt att vara singel och då kommer han lämna mig för alltid. Jag tänker inte höra av mig, eller snarare försöka och se om han gör de ist för att jag ska vara tjatig, men nu har de faktiskt inte varit speciellt bra på ett bra tag, antar att vissa blir glada nu. De som är konstigt är att han gör mig förvirrad, i fredags så skulle jag verkligen inte flytta hem då ville han ha mig här. Men på lördagen när han kom hem så umgicks vi inte, vi pratade inte, vi satt bara här i soffan och va tysta...jag ville skrika, skrika att han ska bestämma sig men de är omöjligt att prata med honom. Sen på kvällen kom Korven hit och Robin åkte till sin bror och när han kom hem så ville han att jag ska flytta hem igen.
Du vill inte prata med mig, du vill inte lösa de, du vill inte ens försöka bara du får ditt sagt så är de lungt. Känner att de kommer bli en tung natt och en ännu värre dag när jag vet att jag ska hit och hämta mer saker innan han kommer hem.





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart e alla bilderna från sommras osv ?! Upp med dom!! :)

2011-10-17 @ 08:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0