hos mami!

Imorse vaknade jag, gick upp, duschade och sen såg jag att Bengt hade skickat ett sms att vi började 12.40 vilket hon också hade glömt bort och gått upp påtok för tidigt. Jaha tänkte jag och gick och la mig igen sen vaknade jag av en terrorattack på mobilen från Bengt vilket jag först inte fattade utan stängde bara av hela tiden och tänkte att mobilen är du i huvet, varför stänge inte larmtet av sig? jo för att de inte va nått. Då va de bara att gå upp igen och eftersom mitt hår lever ett eget liv så va de bara att hoppa in i duschen igen för att skölja håret och en göra sig i ordning, vart klar för tidigt så gick till station eftersom Bengt redan va där. När vi kom till jakan bjöd Bengt mig på kinalunchbuffe, muuuuuuuuuums! De va supergott och käkade så att jag allvarligt höll på att spricka.
Efter skolan så kom Stefan (mammas man) och hämtade mig på station i bålsta så åkte vi hem och hämta mamma+Greta och åkte ner till Moa och Agnes skola där de bjöds på fika och ja inte  vet jag vad man egentligen gör där men kom dit förr året för Moa så tänkte att då kan jag väll komma När Agnes har så också.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och har nyss ätit och vill spy igen, man måste liksom passa på när de är god mat. Snart ska mamma och Stefan gå ner och fixa nått med akvariumet så då ska jag sitta och mysa med mina småsystrar, iallafall Greta som vill mysa med mig. Hon kan till-och-med pussas, hon har suttit och pussat mig på kinderna idag...eller pussa och pussa, hon snarare dregglar n i fejjan men de är väll mysig de med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0