Jag och min dåliga update.

Ja nu är de faktiskt en vecka sen som jag bloggade, känns som de va typ i förrgår? men nej de va ju inte de, de är bara veckorna som går fort. Förra veckan hände inte så mkt, på torsdagen va de Wella-dag i skolan (wella kom till skolan och vi fick lyssna om färg på förmiddagen och färga på eftermiddagen) och då kom Amanda till skolan och färgade håret från sitt blonda till röd/lila och de blev superfint. På fredagen så hämtade jag och Bengt lillebror på dagis och gick hem till pappa. När pappa kom hem så hade han även med sig Amanda och vid 4 tiden kanske så drog Nina och pappa iväg in mot stan och konstert som dom skulle på så Amanda, Jag, Räkan och Robin hade fredagsmys och va barnvakt till världens bästa lillebror. Vi kollade på idol och då somnade Matheo och Räkan hahahahah. Amanda, Robin och jag bestämde oss för att titta på film och de blev hur många lingon finns de i världen och de slutade med att jag kollade på den själv. På lördagen vaknade jag av att Matheo ville komma och krypa ner under mitt täcke, vilket han gjorde i 5 min innan vi gick upp. När vi gick upp som kom även Amanda och vi bestämde oss för att baka scones och eftersom Matheo är gluten så vart de glutenfria scones så han också kunde äta men han tyckte de va äckligt.
När pappa och Nina kom hem va de bara att åka hem en snabbis innan mormor och Amanda kom och hämtade mig för att åka upp till mamma och vara barnvakt där. De gick superbra, vi kollade på fångarna på fortet, åt tacos och mös. Vid halv 12 gick amanda och jag hem medans mormor va kvar där.
Igår vaknade jag kl halv 5 på eftermiddagen? omg säger jag bara, de va lite för sent men de blev pizza till frukost/lunch/middag så jag klagade inte.
Idag har jag gjort något hemskt kan jag tala om för er...Jag är inte längre blond utan är ariel-röd typ, ska inte vara så direkt utan ska få en färg av min snälla syster imorrn för jag går helt ärligt inte ut såhär. Visar bild på både mig och Amanfa imorrn för jag orkar inte hämta sladden.

Kommentarer
Postat av: Marre

Just det, lägg ner den dåliga uppdateringen! Detta är ju min favvo bloggis! ;) <3

2011-10-13 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0