lista.

ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV?
Om du fick ändra ditt utseénde med 3 saker, vad skulle de vara? 1. Smalare på hela kroppen 2. mindre näsa 3. långt och fint hår
Hur ofta väger du dig?
aldrig, vill inte veta vad jag väger längre.
Äter du bra? nej, äter inte frukost så ofta och knappt nån lunch när jag är i skolan...annars fläskar jag bara.
Tycker du om ditt utseénde?
nej
Kan du gå ut utan smink?
Ja men helst inte, har så skabbig hy.
Drar du in magen när du är ute? Nope.
Tar du åt dig när någon säger att du är söt?
nej, kanske när jag är full och tror att jag är en pudding men back to realety...Nej oftast inte.
Tränar du? Inte just nu, eller började i onsdags med innebandy och får väll se om jag fortsätter med de.
Har du bra självförtroende?
Nej.
Äter du mycket godis?
ja, haha de syns väll?
Dricker du mycket läsk? ja ganska.
Dricker du kaffe? nej de är äckligt, jag är kvar i oboy-stadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0