löshår och tattoo

Nu har jag varit och tattuerat mig och de vart inte på mitt skuldeblad som va tanken utan de vart på vänstra underarmen och jag är sjukt nöjd. Har fortfarande plastet på och får ta bort de om ca en timme så då tar jag ett kort och lägger ut. Robin ringde även och sa att mitt löshår hade kommit så då ville jag bara hem och nu vill jag färga mitt hår och sättai löshåret, åååh va fint de kommer bli!

Imorrn bitti ska jag hem till mamma vid 6 tiden för då fyller lilla Agnes 6 år och Amanda ska dit klart jag också måste komma och sjunga för henne på morgonen, har ju inte varit med på flera år! Så imorrn blir de att fixa sig där och sen åka till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0