måndag, dåligt update som vanligt.

Hejsan idag är de måndag vilket betyder skola igen och de är jag inte sugen på dig alls är så trött!
I lördags så åkte jag hem till Jessica redan vid 11 tiden, hennes födelsedagspresent va en kattunge som heter Doris (kan visa bild sen, hinner inte nu). Jag lagade potatisgratängen och diskade medans Jessica duschade. Alla kom typ vid 7 tiden utom Sandra som hade missat tåget påväg hem från jobbet, men vi börajde iallafall äta. Efter maten kom även min kära syster Amanda förbi och vi satt och festade och drog sen vidare till biffen. Efter biffen drog Amanda, Nadja och jag och nån kille hem till Junkan för efterfest" Alla satt och pratade i köket utom jag som slänge mig i soffan. Kommer inte ihåg så speciellt mkt utav kvällen men jag mådde inte bra varken när jag kom hem eller vaknade.
Igår åkte Robin hem till min pappa för att fixa nått och då gick jag hem till Amanda, käkade en macka och sen skulle vi äta marängswich men de gick sådär. Somnade sen i deras säng och blev sen hämtad av Robin. Vid 6 tiden så gick jag och Robin ner till lucky house och mötte Amanda och Räkan och sen kom pappa och allihopa, fyfan sva gott med kinamat kan jag ju säga, har inte ätit de på 100 år! Tack papi. Nej nu har jag inte tid med dehär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0