måndag, tåglös dag.

Idag är de måndag och skolan börjar igen och de värsta just nu är inte att gå upp och åka till skolan utan att ta sig till skolan för tågen går inte utan är inställda fram till imorrn är de sagt. Ersättningsbussar från bålsta är inte de lättaste och verkligen inte de roligaste, men skönt att man bara ska till jakan.
Imorse skulle jag gå upp halv 8 men vaknade vid halv 7 och kunde inte somna om eftersom jag har en katt som alltid ska komma och mysa och vara jobbig när Robin åker till jobbet. Nu sitter jag här färdig i soffan sen 20 min tbx och ska itne gå till bussen först om 20-30 min...fun. Kände nu också hur trött jag egetnligen är.
Igår bjöds de iallafall på fika här hemma för Robins familj och de va trevligt, fick presentkort på chili (inredningsbutik) och de kliar i fingrarna för jag vill åka dit NU! Vid 8 tiden åkte jag och Robin hem till Malin där de bjöds på ännu mer fika och ett paket från Malins syster Fia, fick en jättefin plöska och de passade perfa för jag är så trött på min gamla. Idag ska jag även troligtvis få mitt paket från Malin (de hade inte kommit igår) och jag är så jävla nyfiken på vad de är.
I helgen blir de som sagt party hos mamma och de tråkigaste är att kusinvitamin inte kommer så ska försöka tvinga hit han helgen efter de. Nej nu ska jag kolla på tv eller nått tråkigt.

Snälla ge mig löshår!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0