snart 19 barre!

Goddag, igår va de som sagt träning och de va faktiskt kul även om vi inte hängde med på alla övningar haha, men gud så man har saknat innebandy! Träningen slutade iallafall 10 och då kom Robin och hämtade mig och när vi kom hem så va även Tobbe här så ja, dom satt och kollade på massa skit till halv 12 medans jag ville slänga mig på soffan och chilla framför tvn, men ja de gick ju inte. När Tobbe åkte hem så låg jag i soffan och däckade till lite då och då innan vi gick och la oss och då hann jag knappt lägga huvet på kudden.

Imorrn är de fredag och då är de inte skola för att tågen är inställda och sl har redan varnat att ersättningsbussarna från bålsta till stockholm tar 2 timmar och 30 min så de kommer vara mkt förseningar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0