världens bästa måndag!

Idag har de varit skola som vanligt och vi fick fanimej sluta tidigare och jag kom väll hem vid halv 4?
När jag hade varit hemma ett tag så kom Robin och hoppa in i duschen sen åkte vi iväg mot barkarby och in på chili där  fick vi med oss knivar och knivställ, ljus och världens finaste ljuslykta! (bild kommer imorrn för telen är död). Vi sprang in en snabbis på ikea också och då köpte Robin nån jävla belysning som man ska ha bakom tvn.
När vi kom hem stod Amanda och Malin utanför och jag fick min födelsedagspresent och de va världens finaste klänning, de bästa är att jag har faktiskt titta på den förut och nu fick jag de! Och när jag kom upp efter att ha stått ute med dom ett tag så sa Robin att jag kan beställa löshår och de är min födelsedagspresent, världens bästa måndag? Fick min ljuslykta, en jättefin klänning och löshår?! Jag kommer känner mig som en fotomodell på lördag hahhahahah.

Längar som tusan till onsdag också för då ska jag få min present av Amanda, en tattuering som Niklas ska göra! Äntligen ska jag bli med Håkan för resten av mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0