vi kommer alltid komma ihåg dig!

Vi kommer alltid komma ihåg dig sen den du va, glad, sprallig, rolig och den som alltid fick en på bra humör när man va arg för de gick inte att hålla sig för skratt när du öppnade din mun.
Livet är orättvist och nu va de du som blev bestulen på ditt liv som du älskade och levde precis som du ville. Vi saknar dig allihop otroligt mkt och de som gör så ont är att vi visste att snart skulle vi få träffa dig igen, snart så. Så händer detta, du är borta och vi kommer aldrig mer få se dig..aldrig mer.
Jag får ont i hjärtat, de känns konstigt...kanske kan man kalla de saknad? Jag vet att de inte är en dröm utan de är sanning, jag kommer aldrig mer få se dig, jag hör ditt skratt och ser dig framför mig och kan inte hjälpa att jag ler. Fan Martin! Du får ha de så bra på andra sidan och vila i frid, hoppas vi ses där! Martin Sandström <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0