Blir så less

Igår efter att jag firar Greta så gick jag och mötte Frugan så gick vi hem till henne och drack vin, titta bb, snackade en hel del skit och tatuerade varann (i<3vin) astjusiga! Gick från henne vid halv 7 imorse och har sovit hela dagen!

Jag blir så fruktansvärt less, irriterad och besviken på vissa i min omgivning som påstår att vi är vänner. Men från de att de tog slut mellan mig och Robin så har de stort sätt varit drama hela tiden och min vänner väljer bort mig, tar Robins sida och dom hade inte känt honom om inte vi varit tsm...va neutrala ist för att välja bort mig eller säg som de är så jag kan skita i allt med er som de inte passar. Nu har vi "varit vänner" till och från så fort de passar, är sjukt besviken och orkar snart inte lägga ner nån energi på att ens försöka, sorgligt men sant! Tänk till lite och säg vafan ni tycker ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0