Payback is à bitch

Allt jag har att säga är att payback is à bitch, ljug inte för mig, va inte dum i huvet när du vet att jag kan krossa ditt lilla perfekta liv med en mening, kan krossa ditt förtroende för många...och nu blev de så, skyll dig själv säger jag bara. Och de pinsamma äg att du förnekar de och går hela din familj att gå emot mig, ringer och hotar med att sprätta upp mig, ge mig ett nackskott m.m. Och sen är han 30 plus mogen som klankar ner på min dyslexi och att jag ska lägga ner min patetiska blogg för jag kan ändå inte stava, vem är pinsam som fortfarande läser sin lillebrors ex blogg efter ett halvår?! Sen att jag ska skicka folk på er? HAHAHAHAHA aa de är ju troligt...ha ett sånt jävla bra liv idioter för de ska jag fortsätta ha!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1258350/images/2012/pic_197746153.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0