Söndag

Fy vilken lyckad helg jag har haft! I fredags så spräckte jag min oskuld med att gå ut i stan då Merre fyllde år. Drog dit med Amanda, Beccis, Sofie och underbara Zimone! Vi hade så kul så de har varit årets bästa kväll hittills, träffade massa gamla vänner och kom hem kl 8 på morgonen och vaknade upp vid 2 gjorde mig i ordning och gick till korven sen blev de hem till frugan med Amanda där de vankades vin och trevligheter sen drog vi vidare till rilles och dansade loss! Efteråt vart de efterfest hos Emil med massa roligt folk. Idag har jag legat i sängen, duschat, gått till mamma och ätit kinamat och sen mött korven för att köpa chips och grejer! Nu sitter vi här i soffan utmattade efter att ätit sjukt mkt, nu blig de stygga flickor söker kärlek och sen instängd två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0