Bra på att blogga...

Ja som ni alla har märkt så har jag inte varit speciellt bra på att blogga sen jag flyttade hem till pappa igen och anledningen till varför är att jag aldrig sitter vid datorn typ och jag pallar inte blogga från telefonen men ja.
De har inte hänt så mkt alls på senaste tiden, fått nytt datum till studentskivan och haft nått fel på magen så har varit på akuten två ggr, de är väll de? Idag har jag varit ledig så gick och mötte Malin, lille Challe och Alex som va ute på promenad och så gick vi till centrum och sen hem till Malin där jag gosade med lille plutten, han är så sjukligt söt! Just nu är jag hemma hos mamma och jag ska äta middag och så här idag sen vet jag inte vad som händer riktigt.



på den här tiden va man fin i håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0