Fyfan för alkohol

Igår vart de lite för mkt, började dagen med att gå hem till Nadja och mysa lite i solen med massa skitsnack! På kvällen förade vi hos korven och de va jag, korven, Emilia, Amanda, Frugis, Camilla , mkt trevliggt. Vid elva gick vi till rilles och de va första gången jag vs där och de va faktiskt kul! Efter att de stängt så kommer åris och är ledsen och jag tyckte synd, stackars <3 vi gick hem till ante och Lenita och då kände jag hur full jag va och blev sittandes på toan med Åre, spydde som ett svin och han klappade mig på ryggen och gav mig vatten osv, söt! Efter ett tag så fick jag skjuts och däckar så fort jag la huvudet på kudden! Just nu är jag hos Robin och är helt jävla död, ska väll gå hem till korven om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0