Torsdag, ledig imorrn!

Hellu, igår efter praktiken så gick jag hem till mamma och åt och tittade på bb och lite senare gick jag hem till Robin och övernattade. Vaknade upp hos Robin trött som ett svin men har sovit sjukt bra!

När jag kom till praktiken så avfärgade jag och färgade michas hår så de blev brunt och sen klippte jag de, superfin blev hon! När jag slutade tog vi bussen till centrum där hon mötte Ida och jag mötte Amanda och korvis så gick vi på teater, Fyfan va teater är fult Asså..skämdes som ett svin! När de va slut gick vi hem till korv och sen tbx till centa och köpte chips och choklad, smarrigt! Vi har tittar på bb och sen knackade de på dörren och då kom Robin (korvens bror) och merre hem från Norge på besök i en vecka, trevligt! Nu ligger jag och korven i soffan och dom två i sängen! Imorrn är de fredag och jag är ledig, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0