you made my day

Ja igår va en riktigt bra dag/kväll måste jag säga! Fick ett samtal som gjorde mig helt paff och väldigt lycklig, har inte vetat vad som har hänt med R vart R har varit eller nått men igår fick jag veta allt och de va en lättnad och sen när han sa "fyfan va jag saknar dig jossan" så blev de ännu bättre! Tog 10 över 6 tåget till Barkarby hem till Zimone där vi satt och drack vin jag, Zimone, Annica, Anneli, Madde och Wiking, mkt trevligt! Sen ringde R igen och jag blir så glad bara jag hör att han mår bra och så. Vid halv 11 tiden så åkte vi vidare till mp i jakan och hade de mkt trevligt, träffade många man kände och dansade loss! Vid kvart i 2 gick jag vidare till tåget och åkte hem, kom hem vid 3 och somnade direkt! Idag när jag vaknade trodde jag att de va söndag så när R frågade va jag skulle göra idag så bah "eh, de är söndag så ska väll tvätta och sova tidigt har praktik imorrn" så började han gapskratta och sa att de va lördag, happ de va väll skönt de men då är de ett nytt problem, vafan händer idag?!
Inte party iallafall, ska faktiskt på namngivning imorrn!

And I remember all those crazy things you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0