årets skämt...

K om Fredag:
Måste bara fråga...ska du börja träna och äta bantningspiller för att din pojkvän tycker att du är för fet och måste banta? tacksam för svar.

K, vem fan är K liksom? Nej de är inte därför. Jag vill gå ner i vikt pga att jag själv mår dåligt över att se mig själv i spegel för att jag tycker jag är fet, Robin har inget med de att göra. Tror inte de är första gången nån frågar detta? Nej har har iallafall inget med detta att göra, han tycker att jag är fin precis som jag är och vill bara att jag ska göra de om jag själv verkligen vill så han slipper höra min utbrott (som går ut på honom) när jag kollar mig i spegeln och känner mig fet, och nu när jag har bestämt mig för att göra dehär så säger han bara "gör de ifall du verkligen måste, bara du är glad så men gå inte ner för mkt!" så han tycker inte alls att jag är fet eller har gått upp i vikt.

Anyway så är Robin och skjutsar hem sin bror härifrån bålsta hem till grillby och jag har inget att göra eftersom de verkligen bara går bajs på tv så tänkte att jag får väll sitta vid datorn då, jävla skit va de är tråkigt. Nej nu ska jag väll kolla lite bloggar som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0